Povinně zveřejňované údaje
1. ÚPLNÝ NÁZEV
Městys Divišov
2. DŮVOD A ZPŮSOB ZALOŽENÍ POVINNÉHO SUBJEKTU, PODMÍNKY A PRINCIPY, ZA KTERÝCH PROVOZUJE SVOJI ČINNOST
Základním právním předpisem odůvodňujícím vznik městyse Divišov je ústavní zákon č. 1/1993 Sb. Ústava České republiky, ve znění pozdějších předpisů. Postavení městyse Divišov a jeho orgánů upravuje zákon č. 128/2000 sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů.
3. ORGANIZAČNÍ STRUKTURA
Městys je samostatně spravován Zastupitelstvem městyse Divišov, jehož členy je 15 zastupitelů.
Výkonným orgánem v oblasti samostatné působnosti na úrovni městyse je pětičlenná Rada městyse Divišov.
Městys zastupuje navenek starosta Mgr. Zdeněk Pekárek. Jeho zástupci jsou místostarostové Mgr. Petr Lunga a Stanislav Dvořák.
4. KONTAKTNÍ SPOJENÍ
4.1 KONTAKTNÍ POŠTOVNÍ ADRESA
Městys Divišov
Horní náměstí 21
257 26 Divišov
4.2 ADRESA ÚŘADU PRO OSOBNÍ NÁVŠTĚVU
Úřad městyse
Horní náměstí 21, I.patro
257 26 Divišov
4.3 PROVOZNÍ HODINY
podatelna
Pondělí 8-11 12-17 h Úterý 8-11 12-15 h Středa 8-11 12-17 h
Čtvrtek 8-11 12-15 h Pátek 8-11 12-14 h
ÚŘEDNÍ HODINY
Pondělí 8-11 12-17 h Středa 8-11h 12-17 h
4.4 TELEFONNÍ ČÍSLA A E-MAILY
Starosta | Mgr. Zdeněk Pekárek | pekarek@divisov.cz | 317855225 |
1. místostarosta | Stanislav Dvořák | standadvorak.sd@seznam.cz | |
2. místostarosta | Mgr Petr Lunga | lunga@zsdivisov.cz | |
Odbor vnitřních věcí | |||
účtárna | Jana Jeřábková | jerabkova@divisov.cz | 317855251 |
matrika,pokladna | Marcela Ottlová | ottlova@divisov.cz | 317855282 |
mzdová účetní
podatelna |
Bc. Marie Zvárová | zvarova@divisov.cz
podatelna@divisov.cz |
317855225 |
Smlouvy, pohledávky | Ing. Anna Tichá | ticha@divisov.cz | 317 855 410 |
Odbor stavební | |||
stavební úřad |
Ing. Pavlína Seligerová Olga Hořtová |
seligerova@divisov.cz
hortova@divisov.cz |
317 855 400
|
4.5 ADRESA INTERNETOVÉ STRÁNKY
4.6 ADRESA E-PODATELNY
ID datové schránky: qmpbeue
5. PLATBY
číslo účtu 320042349/0800
6. IČ: 00231690
7. DIČ: CZ00231690
jsme plátci DPH
8. DOKUMENTY
9. ŽÁDOSTI O INFORMACE
Vyřizování žádostí o informace se řídí zákonem č.106/1999 Sb. o
svobodném přístupu k informacím, do kterého je možné nahlédnout, popřípadě z něho pořizovat výpisy.
Na písemnou žádost bude informace městysem poskytnuta žadateli ve lhůtě do 15 dnů ode dne jejího přijetí. Lhůtu lze ze závažných důvodů nejvýše o 10dnů prodloužit.
Týká-li se žádost již zveřejněné informace. Městys sdělí žadateli do sedmi dnů, kde a jakým způsobem je možno požadovanou informaci získat. Pokud však žadatel a přímém poskytnutí
Informace trvá, bude mu sdělena ve výše uvedené lhůtě.
Ze žádosti musí být zřejmé, že je určena městysi a že se žadatel domáhá poskytnutí informací podle zákona č. 106/1999 Sb. Fyzická osoba uvede v žádosti jméno, příjmení, datum narození, adresu místa trvalého pobytu a adresu pro doručování, liší-li se od adresy místa trvalého pobytu. Právnická osoba uvede název, IČ, adresu sídla a adresu pro doručování.
Adresou pro doručování se rozumí též elektronická adresa.
Městys posoudí žádost a v případě, že je nesrozumitelná či není zřejmé jaká informace je požadována nebo je žádost formulována příliš obecně, vyzve žadatele ve lhůtě do sedmi dnů od podání žádosti, aby žádost upřesnil. Pokud ji žadatel neupřesní do 30 dnů, rozhodne městys o odmítnutí žádosti. V případě, že se požadované informace nevztahují k působnosti
městyse, žádost odloží a tuto skutečnost do sedmi dnů sdělí žadateli.
10. PŘÍJEM ŽÁDOSTÍ A DALŠÍCH PODÁNÍ
Žádosti, stížnosti, návrhy, podněty či jiná dožádání je možné podat poštou, osobně v provozních hodinách od pondělí do pátku viz bod 4.3 na podatelně, elektronicky na adresu
podatelna@divisov.cz nebo prostřednictvím datové schránky.
11. OPRAVNÉ PROSTŘEDKY
Odvolání
Pokud městys žádosti o poskytnutí informace nevyhoví, vydá o tom ve lhůtě pro vyřízení žádosti rozhodnutí o odmítnutí žádosti. Proti tomuto rozhodnutí lze podat odvolání a to na adresu Městys Divišov
Horní náměstí 21, 257 26 Divišov
Stížnost na postup při vyřizování žádosti o informace
Stížnost na postup při vyřizování žádosti o informace může podat písemně nebo ústně žadatel:
a) který nesouhlasí s vyřízením žádosti způsobem uvedeným v § 6
b) kterému po uplynutí lhůty podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo § 14 odst. 7 nebyla poskytnuta
informace nebo předložena konečná licenční nabídka a nebylo vydáno rozhodnutí o odmítnutí žádosti
c) kterému byla informace poskytnuta částečně, aniž bylo o zbytku žádosti vydáno rozhodnutí
o odmítnutí, nebo
d) který nesouhlasí s výší úhrady sdělené podle § 17 odst. 3 nebo s výší odměny podle § 14a
odst. 2, požadovanými v souvislosti s poskytováním informací.
Stížnost se podává do 30 dnů ode dne doručení sdělení §6, §14 odst. 5 písm.d) nebo § 14 odst. 7 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím a to na adresu:
Městys Divišov, Horní náměstí 21, 257 26 Divišov
12. FORMULÁŘE
Formuláře pro podání žádostí je možné získat na podatelně Úřadu městyse Divišov nebo v sekci Formuláře
13. POPISY POSTUPŮ
viz sekce řešení životních situací fyzické osoby
řešení životních situací právnické osoby
14. VYDANÉ PRÁVNÍ PŘEDPISY
14.1. NEJDŮLEŽITĚJŠÍ POUŽÍVANÉ PŘEDPISY
14.2. VYDANÉ PRÁVNÍ PŘEDPISY
Viz sekce Vyhlášky a nařízení
15. ÚHRADY ZA POSKYTOVÁNÍ INFORMACÍ
16. VZORY LICENČNÍCH SMLUV
Nejsou
17. VÝROČNÍ ZPRÁVA PODLE ZÁKONA Č. 106/1999 Sb.
Výroční zprávy Městyse Divišov v oblasti poskytování informací podle § 18 zákona č.106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím, jsou uveřejněny na následujících odkazech.
18. SEZNAM ORGANIZACÍ ZŘIZOVANÝCH MĚSTYSEM DIVIŠOV
Příspěvkové organizace: Základní škola Divišov, okres Benešov
Mateřská škola Divišov, okres Benešov
Organizační složka: Středisková knihovna v Divišově
Pečovatelská služba Divišov